Naročnik: Meso Kamnik - Anton
Za podjetje Meso Kamnik smo pripravilo celostno kampanjo za pospeševanje prodaje mesa in mesnih izdelkov za žar pred in med sezono piknikov. Cilj kampanje je promocija kakovostnega mesa s slovenskim poreklom blagovne znamke Anton iz Kamnika.
S kampanjo želimo spodbuditi premislek pred nakupi za piknike ter ostalimi druženji in odločitev za zdravo ter kakovostno meso in mesne izdelke slovenskega izvora. Tako smo v komunikaciji občinstvu postavili vprašanje "Res vemo, kaj jemo?". Odgovor ponujajo izdelki slovenske kakovosti, ki so prepoznavnega okusa, pripravljeni po recepturah tradicionalnih okusov lokalne kuhinje, ki temeljijo na uporabi prvovrstnih kosov svežega mesa. S celovitim obvladovanjem od rojstva, vzreje, zakola in razseka Meso Kamnik potrošnikom zagotavlja varno izbiro kakovostnega svežega slovenskega svinjskega in govejega mesa ter mesnih izdelkov Anton. Odgovor je torej jasen in ga opredeljuje končni slogan, ki ubesedi bistvo blagovne znamke Anton iz Kamnika: Vemo. Dobro jemo.
Začnite projekt z nami!