Naročnik: LUNOS

Za svojega naročnika, podjetje Lunos, ki je specialist na področju prezračevanja, smo za jesen ustvarili kampanjo, ki smo jo naslovili Za zdravje mojega doma. Kampanja se osredotoča na ozaveščanje o pomembnosti zdravih bivalnih prostorov, brez vlage, plesni in vonja po zatohlem, kar je še posebej pereč problem prav v jesenskih mesecih in hladnejšem delu leta na splošno. Posledično smo v informiranje in ozaveščanje vpletli tudi promocijo vrhunskih prezračevalnih sistemov, ki jih je podjetje Lunos v času trajanja akcije ponudilo po še posebej dostopni ceni.

Za kampanjo smo zasnovali slogan in poskrbeli za celotno področje tekstopisja ter oblikovali raznolike grafične materiale, ki so bili uporabljeni na različnih kanalih. Vse to smo seveda podkrepili s strateško zasnovanim načrtom medijskega zakupa, tako v digitalnih kot tradicionalnih medijih.

Začnite projekt z nami!

Začnite projekt z nami