Nekoč so na področju marketinga prevladovale zelo splošno zastavljene oglaševalske kampanje, v katerih so približno isto sporočilo posredovali vsem potencialnim kupcem, ne glede na njihove potrebe ali interese.
A v zadnjih letih so se stvari korenito spremenile. Personalizacija je postala tisti ključni dejavnik za uspeh določene kampanje. Na ta način namreč podjetja ustvarjajo ciljno usmerjene kampanje, ki jih glede na različne ciljne skupine tudi ustrezno prilagajajo. To potrjuje tudi nedavna študija podjetja Epsilon, ki je pokazala, da personalizirana / prilagojena e-poštna sporočila odpre 29 % prejemnikov. Pri nepersonaliziranih / generičnih sporočilih je sporočila odprlo le dobrih 18 %.
Kaj sploh je personalizacija v marketingu?
Ko govorimo o personalizaciji v marketingu, imamo v mislih različne pristope prilagajanja trženjskih sporočil točno določenim posameznikom / skupinam, in sicer na podlagi njihovih interesov, vedenja in preferenc. Kampanje lahko personaliziramo ciljnim skupinam na različne načine, na primer s prilagojenimi e-poštnimi sporočili, priporočili za izdelke na podlagi preteklih iskanj, ciljanih oglasov na družbenih omrežjih …
Izkoristimo moč personalizacije v marketingu
Obstaja več razlogov, zakaj je personalizacija postala tako pomembna v digitalnem marketingu.
· Večja angažiranost
Ko trženjsko sporočilo prilagodimo interesom posameznika, obstaja večja verjetnost, da se bo nanj odzval. Če na primer stranka prejme e-pošto, ki vključuje priporočila za izdelke na podlagi njenih prejšnjih nakupov, je večja verjetnost, da bo kliknila in opravila nakup.
· Boljša uporabniška izkušnja
Personalizacija prav tako izboljša splošno uporabniško izkušnjo. Ko stranke dobijo občutek, da podjetje razume njihove potrebe in želje, se bodo zagotovo prej počutile cenjene in postale zveste določeni blagovni znamki.
· Večja prodaja
Personalizacija pa vodi tudi do povečane prodaje. Ko pravim ljudem ob pravem času dostavimo prava sporočila, obstaja večja verjetnost, da bodo ti postali naše stranke / kupci.
Kako učinkovito uporabiti personalizacijo v marketingu
1. Zberite podatke
Prvi korak pri prilagajanju vašega trženja je zbiranje podatkov o vaših strankah, pri čemer imamo v mislih demografske podatke, zgodovino nakupov, vedenje brskanja in drugo. Več podatkov kot imate, bolje boste razumeli svoje stranke in jim nato lažje posredovali njim prilagojena sporočila.
2. Segmentirajte svoje občinstvo
Ko zberete podatke o svojih strankah, lahko svoje občinstvo segmentirate na podlagi skupnih značilnosti ali vedenja. Tako sporočila prilagodite določenim skupinam ljudi.
3. Prilagodite spletno izkušnjo
Prilagoditev lahko razširite prek tržnih sporočil na izkušnjo spletnega mesta. Z uporabo podatkov za prilagajanje vsebine, postavitve ali priporočil na vašem spletnem mestu lahko ustvarite kar najbolj privlačno izkušnjo za svoje stranke.
Verjetno vam je zdaj jasno, kako pomemben dejavnik za uspeh v svetu spletnega oglaševanja je postala personalizacija. Zato vam polagamo na srce: Zbirajte podatke, segmentirajte občinstvo in uporabljajte prilagojena sporočila za vsako skupino posebej. Tako boste povečali angažiranost in izboljšali uporabniško izkušnjo ter posledično tudi močno spodbudili prodajo.
Za pomoč pa se lahko obrnete tudi na našo ekipo za digitalni marketing, ki vam bo s konkretnimi in večkrat preverjenimi strategijami v veliko pomoč na poti vašega uspeha v digitalnem svetu. Torej, kdaj se dobimo na najboljši kavi v mestu?
