Zagotovo se strinjamo, da najbolj trdne odnose zgradimo z osebnimi povezavami. Če se z ljudmi ne povezujemo in ne negujemo odnosov, potem ti ne bodo trajali prav dolgo. V marketingu je podobno. Če se tudi sami sprašujete, kako vzpostaviti nove odnose (Beri: pridobiti nove stranke) in negovati obstoječe, potem vam lahko prišepnemo precej pomembno besedno zvezo: E-mail avtomatizacija.
Kaj sploh je e-mail avtomatizacija?
E-mail avtomatizacija je učinkovit način komuniciranja s (potencialnimi) strankami, saj vam omogoča pošiljanje e-pošte ob točno določenem času. Kar razlikuje avtomatizirano e-poštno kampanjo od katere koli druge e-poštne marketinške kampanje, je, da je ta prilagojena točno določeni skupini vaših (potencialnih) kupcev. To pomeni, da ne gre le množično pošiljanje generičnih sporočil, zaradi česar obstaja veliko večja verjetnost, da bodo stranke kupovale pri vas, saj ste poskrbeli za to, da je njihova izkušnja z vašo blagovno znamko prilagojena temu, kje v prodajnem lijaku se nahajajo. Avtomatizirana elektronska sporočila lahko vključujejo:
- Potrditve naročil,
- potrdila o pošiljanju,
- obvestila o zapuščeni košarici,
- pozdravna sporočila za nove naročnike (in morda še kakšen popust za naslednji nakup),
- sporočila o novostih,
- sporočila o akcijah in popustih.
Možnosti je ogromno.
Prednosti e-mail avtomatizacije
Nemogoče je, da bi vsakemu kupcu pošiljali svoje sporočilo. Potem v poslu ne bi prišli nikamor. Namesto tega s pomočjo orodij e-mail marketinga lahko ustvarite serije oz. sklope elektronskih sporočil, ki jih svojim (potencialnim) kupcem pošiljate ob točno določenih priložnostih (ki jih seveda določite sami). Poleg tega e-mail avtomatizacija prinaša še druge prednosti:
Prihranite čas.
Tukaj res ne potrebujemo posebej izgubljati besed. Dejstvo je, da je čas resnično najdragocenejša valuta. In če ga lahko nekaj prihranite tudi s tem, da avtomatizirate (in seveda tudi ustrezno prilagodite) pošiljanje e-pošte svojim strankam, zakaj pa ne.
Izkoristite vse možnosti, ki jih ponuja e-mail marketing.
Ustvarite lahko samodejne tokove e-pošte za komunikacijo s poljubnim številom naročnikov, kadar koli želite. Tako lahko pokrijete vse stopnje prodajnega lijaka, četudi vaša marketinška ekipa šteje le enega ali dva člana.
Lažje zadržite svoje stranke.
S pomočjo e-mail avtomatizacije lahko ponovno obudite odnos s tistimi strankami, ki že nekaj časa niso odprle nobene vaše e-pošte ali kupile vaših izdelkov oz. storitev. Te stranke boste iz 'zimskega spanja' prebudili s kampanjami, ki jih boste vsebinsko zasnovali tako, da bodo v akcijo spravile tudi tiste najbolj pasivne prejemnike vaših e-sporočil.
Naj odnosi s kupci res nekaj štejejo.
Spomnite se tistih, ki praznujejo na določen dan in jim pošljite popust za nakup v vaši spletni trgovini. No, to je le en primer, ampak mislimo, da veste, kaj imamo v mislih.
Razmislite o tem, kako bi lahko tudi s pomočjo orodij za e-mail marketing avtomatizacijo gradili trdne in trajne odnose s svojimi kupci.
Če razmišljate, da bi svoj marketinški plan oplemenitili tudi z uporabo e-mail avtomatizacije, potem ste na pravem mestu. V naši ekipi imamo to področje v malem prstu, zato vam lahko pomagamo pri tem, da bo to fantastično marketinško orodje dobro podprlo vse vaše marketinške kampanje. Se vidimo na najboljši kavi v Mestu!
