Za vsako blagovno znamko, ki je prisotna tudi v digitalnem svetu, je interakcija s sledilci ključnega pomena. Vaš cilj naj bo, da z ljudmi, ki vas spremljajo, spletate odnose. Ja, odnosi so še vedno tisti, ki res nekaj štejejo. In četudi se vam morda zdi, da je v digitalnem svetu vse to kar nekako izgubilo pomen, se motite. S pravim pristopom lahko tudi na svojih družbenih omrežjih zgradite aktivno skupnost, njeni člani pa ne bodo le občasni kupci vaših izdelkov ali storitev, ampak vaši resnični ambasadorji.
Še to: To, kako veliko število ljudi vas spremlja, še zdaleč ni noben pokazatelj, kako aktivno in vključeno je dejansko vaše občinstvo. Lahko vas spremlja na tisoče ljudi, a če se nihče ne odzove na vsebino, ki jo delite z njimi, potem to nima smisla. In obratno: Lahko da vas spremlja le nekaj sto ljudi, je pa ta skupina aktivna in se odziva na vse, kar delite z njo. No, tukaj ste zadeli v polno.
Kako povečati interakcijo s sledilci na socialnih omrežjih?
Seveda imate vedno možnost, da objavljate nekaj po občutku in potem preprosto zadevo predate naprej »višji sili« in upate na najboljše. No, to sicer je eden od načinov, ni pa ravno med najbolj optimalnimi (če uporabimo najbolj mehak možen izraz).
Na srečo obstaja cel nabor različnih trikov, ki jih lahko uporabite in z njihovo pomočjo izboljšate aktivnost ljudi, ki vas spremljajo ter tako poskrbite, da bo vaša blagovna znamka zacvetela tako, kot mora.
Analiza, analiza in še enkrat analiza.
Težko je karkoli meriti in pozneje načrtovati, če sploh ne veste, kje začeti. Zato vas izzivamo, da se malo poigrate tudi s številkami in denimo pogledate število trenutnih sledilcev na svojih socialnih omrežij. Nato pa pod drobnogled vzemite svoje objave in preverite, koliko všečkov so dobile, je kdo karkoli komentiral ali objavo celo delil naprej. Pomembno je, da vam tovrstna analiza objav pride v kri.
Strategija.
Utopično bi bilo misliti, da en model ustreza vsem. Nikakor! Vaša blagovna znamka je edinstvena. Če prodajate naravno kozmetiko, so vaši cilji gotovo drugačni od blagovne znamke, ki se ukvarja z organizacijo poslovnih dogodkov.
Poznavanje svojega občinstva.
Če ne poznate dobro svojih sledilcev, potem boste težko našli način, kako jih spodbuditi k večji interakciji. Ko veste, koga nagovarjate, potem boste vedeli, katero socialno omrežje je dejansko primerno za vašo blagovno znamko, kakšne objave pripravljati, kakšen ton komunikacije ubrati …
Ustvarjanje vsebine z dodano vrednostjo.
Ko boste enkrat vedeli, koga nagovarjate, pride čas za ustvarjanje primerne in občinstvu prilagojene vsebine. Vaši sledilci morajo v vsebini, ki jo delite z njimi, prepoznati dodano vrednost.
Zaupajte upravljanje svojih socialnih omrežij tistim, ki to res obvladajo
Vemo, da grajenje aktivne skupnosti na socialnih omrežjih zahteva kar nekaj znanj in energije. Če želite konkretne rezultate, se je treba temu področju tudi kar konkretno posvetiti. In ker vemo tudi, da si ob vseh drugih obveznostih težko vzamete čas še za to, tukaj lahko vskočimo mi.
Skupaj bomo zasnovali konkretno in realno strategijo, postavili merljive in dosegljive cilje, nato pa za vas pripravljali zanimive vsebine, ki bodo vaše sledilce spodbudile, da bodo aktivno sodelovali z vami. Prav tako bomo ves čas budno spremljali statistiko in se na objave tudi ustrezno odzivali.
Če ste za to, da v roke vzamemo tudi vašo blagovno znamko, se oglasite v našem Mestu komunikacij. Za vas si bomo vzeli čas. Postregli vam bomo najboljšo kavo, vas dobro spoznali, nato pa se z vsem zanosom lotili dela.
Pridite naokoli in spoznajte našo super ekipo!