Čas je, da začnete delati pametneje

mesto komunikacij Naše zgobe

Sodobni življenjski ritem je hiter. Pogosto prehiter. Vsak dan se soočate s celo plejado različnih distrakcij, ki prihajajo z vseh strani. Nič čudnega ni, če se kdaj počutite preobremenjeni in imate občutek, da ne boste kos vsemu. Prav zato je tako pomembno, da znate ohraniti fokus in se osredotočiti na tiste stvari, ki resnično štejejo. Naučiti se delati pametno ni več nobena skrivnost. Vendar pa zahteva nekaj predanosti in discipline. In tokrat bomo z vami delili nekaj nasvetov, s pomočjo katerih boste svoj čas začeli upravljati bolj učinkovito in v krajšem času naredili več.

1. Postavite si časovne omejitve.

Ko določite, koliko časa želite porabiti za določeno opravilo, boste ugotovili, da ste veliko bolj produktivni. V nasprotnem primeru lahko določeno nalogo razpotegnete čez ves dan, kar zagotovo ni najboljši občutek.

Recimo, da morate napisati nekaj objav za družbena omrežja. Postavite si na primer časovno omejitev 45 minut. Nastavite štoparico in se lotite dela. Popolnoma osredotočeno in brez drugih motilcev. Videli boste, da bo naloga s pomočjo tega trika zares opravljena v času, ki ste si ga postavili. 

2. Recite »Stop!« večopravilnosti.

V preteklosti smo na zmožnost opravljanja več nalog hkrati gledali kot na super moč in zelo zaželeno vrlino. A na srečo so se časi, in z njimi tudi pogled na večopravilnost, spremenili.

Številne študije so namreč potrdile, da naši možgani najbolje delujejo takrat, ko se ukvarjajo z enim opravilom hkrati.

3. Znebite se različnih motilcev.

Seveda drži, da vsi delamo pod različnimi delovnimi pogoji. Nekateri delajo doma. Spet drugi si pisarni delijo še z nekaj sodelavci oz. sodelavkami.

Kakršnakoli je že vaše delovno okolje, morate (oz. je zelo priporočljivo) postaviti določene meje in z njimi dati vedeti, kdaj ne želite, da vas drugi motijo. Lahko na primer zaprete vrata pisarne, telefon preklopite na letalski način ali zaprete ostale programe na računalniku.

Sami dobro veste, kako je, ko vas nekdo zmoti sredi opravila, ki od vas zahteva veliko zbranosti. Ko se spet želite vrniti nazaj k nalogi, s katero ste se ukvarjali, to od vas zahteva ogromno časa in energije.

4. Ne pozabite na redne odmore.

To, da delate brez odmorov, ni najboljši izkoristek časa. Če si boste med delom redno privoščili odmore, boste hitro ugotovili, da po zasluženi pavzi delate bolj učinkovito.

5. Del nalog lahko predate naprej.

Ni vam treba opraviti sami. In področje marketinga je zagotovo eno tistih, ki vzame veliko časa in energije, zato je smiselno, da vsaj del teh nalog zaupate nekomu, ki se ukvarja samo s tem. Znotraj marketinških agencij je zaposlenih veliko strokovnjakov s številnih področij, ki bodo skupaj poskrbeli, da bo vaš marketing tekel kot dobro naoljen motor.

Vi pa boste čas, ki bi ga sicer namenili številnim opravilom, povezanim z marketingom, lahko porabili za druge stvari.  

Dobro upravljanje s časom ni lahka naloga. A z nekaj predanosti in discipline je mogoče usvojiti tudi to veščino. Zavedajte se, da vam ni treba biti super junak oz. super junakinja. Zato ni treba, da vse opravite sami. Predvsem področje marketinga zna biti precej kompleksno in časovno potratno.

V Mestu komunikacij smo zbrani strokovnjaki z različnih področij. Ko združimo moči in stopimo skupaj, znamo ustvariti uspešne in odmevne marketinške zgodbe.

Skrajni čas torej, da se dobimo v naši mestni kavarni, kajne?

Image