Oh, ta vsebina! Če vam pisanje kakršnihkoli vsebin ne povzroča težav, odlično! Če pa ste med tistimi, pri katerih prsti na tipkovnici kar ne stečejo, navdih stagnira in ideje nočejo in nočejo priti na plano, potem nujno berite dalje. V tokratnem blogu vas bomo poskušali prepričati, zakaj se bloganje v poslu resnično izplača in zakaj bi moralo biti redno objavljanje vsebine obvezni sestavni del vašega marketinškega plana.
Ampak kaj sploh pisati?
Z vsebino na blogu lahko na zelo nevsiljiv način izpostavite svojo ponudbo ali svoje stranke obvestite o kakšni novosti. A tovrstna besedila naj nikar ne prevladujejo. V prvem planu naj bodo vedno vsebine, ki bodo zares vredne časa vaših bralcev. Če so se že oglasili na vaši strani in začeli brati vaš blog, jih nikar ne utrujajte s suhoparno ali preveč prodajno vsebino brez kakršnekoli vrednosti.
Vsebina bloga naj zato nikoli ne izhaja iz vas, ampak iz potreb in izzivov vaših (potencialnih) strank. Ko pišete kakršnokoli besedilo (ne le bloga), imejte vedno pred sabo svoje kupce in njihove boleče točke. Ko zares dobro poznate svoje idealne stranke – torej, kaj potrebujejo, kaj iščejo, s kakšnimi izzivi se soočajo – je čas za vašo novo potezo. S pravo vsebino lahko rešite težave svojih bralcev in jim pomagate, da lažje pridejo do želenega cilja oz. do želene preobrazbe.
Blog kot odličen prodajni kanal
Vsekakor drži, da pisanje bloga vzame kar nekaj časa. Kar pa ne drži, je to, da je ustvarjanje vsebine potrata časa in da se ne izplača.
Z rednim objavljanjem zanimivih in relevantnih vsebin boste pridobili veliko. Z vztrajnostjo in konsistenco se boste pozicionirali kot strokovnjak na svojem področju. Tako boste z bralci počasi, a vztrajno, gradili odnos ter si korak za korakom pridobili tisto, kar res nekaj šteje: Njihovo zaupanje.
Če bodo bralci v vaši vsebini prepoznali dodano vrednost, bodo slej ko prej postali vaši kupci in na koncu (upamo) celo vaši največji ambasadorji. Ko se zgodi slednje, veste, da je vaš cilj dosežen in da je ves trud poplačan. Verjetno se vsi strinjamo, da ni boljšega, kot imeti zveste kupce, ki naše izdelke ali storitve s ponosom priporočajo naprej.
Vsem se zgodi, da kdaj zataji navdih, ideje se skrijejo neznano kam, mi pa ostanemo s prazno glavo. Popolnoma vas razumemo. Zato je tukaj naša vrhunska kreativna ekipa, ki ideje stresa iz rokava in je vedno polna navdiha za ustvarjanje vsebin, ki bodo vašo blagovno znamko postavile pred konkurenco.
Kristalno jasno nam je, kako pomembna je dobra vsebina, zato vam z veseljem pripravimo celovito vsebinsko strategijo in tako vaše podjetje izstrelimo med zvezde.
Oglasite se na najboljši kavi v našem mestu. Obljubimo, da bomo skupaj skovali najboljše ideje.