Okno v vaš svet
Čeprav se svet vrti naprej (in mi seveda z njim 🙂) in postaja vedno bolj digitaliziran, ne smemo pozabiti na staro dobro »analogno« oglaševanje. Ljudje še vedno radi listamo in beremo dobre stare tiskovine. Ko tako listamo od strani do strani, kot bi odpirali okno, je pomembno, kaj se skozenj vidi, ko odpremo vašega.
Vsebina je kraljica, oblika pa njena sestra. Preden lahko nastopita pred javnostjo, pa je treba upoštevati nekaj nenapisanih pravil. Dobro je imeti kakovostno izdelano celostno grafično podobo podjetja, ki predstavlja obraz podjetja in zajema tudi pravila pojavljanja v tiskanih medijih, ter dobro razdelano medijsko strategijo, na podlagi katere je narejen izbor primernih medijev za vaš oglas. In najpomembnejše od vsega – imeti morate zgodbo, ki vse skupaj poveže v celoto: vaš svet.
Za vse napisano v drugem odstavku ekipno poskrbimo skupaj s sodelavci. Sam pa se bom navezal na svoje področje. To je tisto, kar je vidno, ko bralec odpre vaše okno – vsebina in oblika. Pomembno je, da dogajanje »za vašim oknom« ni preveč nasičeno, kar bi lahko bralca odvrnilo, da bi se vsaj malo pred njim zadržal in pogledal skozenj. Ne glede na tehniko prikaza, ki je lahko fotografija, ilustracija, 3D render ali digitalno obdelano ročno umetniško delo ... danes velja rek »manj je več«. Je pa vsebine v tiskanem oglasu lahko vseeno nekaj več, kot to velja za zunanje oglaševanje – npr. jumbo plakat. Pri ogledu tiskanega oglasa namreč nismo časovno omejeni kot na cesti, ko se peljemo mimo plakata. Čas opazovalca pred vašim oknom si v tem primeru priborite s kakovostjo vsebine, ki se odvija za njem.
Na začetku je ideja – in oglaševalski pisec je ideja, ne samo lepo zaporedje besed. Slika pa pove več kot 1000 besed, zato je ta ponavadi v tiskanih oglasih nosilec celotnega dogajanja. V izdelavo jo zaupajte profesionalnemu fotografu. Enako velja tudi za ostale tehnike. Ilustracijo bo zagotovo bolje in lepše zrisal ilustrator kot računovodja. Ne skrivajte se za žaluzijami. Z našo pomočjo vam jih ne bo nerodno odstreti in mimoidoče povabiti, da pokukajo v vaš svet. Morda jih za vselej potegnete vanj.