izdelujemo poslovna darila

Korporativno obdarovanje

mesto komunikacij25 let IR IMAGE

Korporativno obdarovanje

Vsi radi sprejemamo — še raje pa dajemo — darila. Med podjetji ni stvar prav nič drugačna. Tistim, s katerimi dobro sodelujemo vse leto, ob koncu leta v znak hvaležnosti radi izkažemo drobno pozornost.

Tista, s katerimi smo uresničili zgolj en projekt ali pa smo se šele "potipali", pa bi radi spomnili, da obstajamo in bi si želeli prihodnje leto več sodelovanja.

Seveda pa je tudi tukaj pomembna predvsem iskrenost in nesebična želja po obdarovanju, ne pričakovanje, da bomo zato nekaj dobili v zameno.

A če se običajna podjetja ob koncu leta lahko izmažejo z rokovnikom in vžigalnikom z natisnjenim logotipom ali s steklenico vina, ki bo slej kot prej zakrožila nazaj v njihove roke, morajo biti oglaševalske agencije bistveno izvirnejše.

Da agencije obdarovanje jemljejo resno, je dokaz, da so poslovna darila eden najzanimivejših segmentov vseh resnih oglaševalskih festivalov. In pri tem ni pomembna velikost agencije, ampak njena kreativnost.

Image
Image

Naša agencija izvirnemu obdarovanju partnerjev posveča veliko energije že od ustanovitve naprej. In kaj to pomeni v praksi?

Tudi mi smo, na primer, pred leti podarjali uporabne rokovnike, a smo na njih namesto našega logotipa natisnili portret vsakega prejemnika, s čimer smo na neposreden in iskren način pokazali, da nam je mar za vsakega od naših partnerjev.

Uporabno vrednost rokovnika ali beležko smo nekaj let kasneje nadgradili v knjigo s trdimi platnicami in jo naslovili Najbolj ustvarjalne ideje — bila je prazna, prejemnik pa jo je dobil, da si bo vanjo zapisoval svoje najustvarjalnejše ideje, zato je bil tudi podpisan na naslovnici kot avtor.

Drugič smo želeli predstaviti svojo ustvarjalnost in strokovnost: izdali smo Knjigo modrosti, pri kateri smo kot avtorji sodelovali vsi zaposleni, ki smo prispevali zapise s področij, ki jih naše vsakodnevno delo pokriva. Knjiga je tako imela dvojno poslanstvo: izkazati pozornost poslovnemu partnerju in projekt vsebinskega marketinga agencije.

Spet tretjič smo obdarjencem pripravili instantno mešanico za pripravo piškotov, da jim vsaj malo posladkamo prehod iz starega v novo leto in jim povemo, da se v naši agenciji nekaj kuha: okrogla obletnica.

Tudi posel smo ljudje, zato je v obdarovanje partnerskih podjetij resnično vredno vložiti več časa — pa tudi denarja.

Izkoristiti moramo enkratno priložnost, da pokažemo kreativnost in razmišljanje izven okvirjev, da zaštrlijo med vsemi darili, ki jih prejemnik v tistem času dobi, in da si naše darilo shrani na posebno mesto ali ga celó vse naslednje leto z veseljem uporablja.

Podjetja, ki za to nimajo dovolj časa ali pravih idej, pa lahko enostavno najamejo agencijo.


Za pomoč pri snovanju in oblikovanju izvirnih vsebinskih poslovnih daril nas obiščite v Mestu komunikacij ali pa nam pošljite povpraševanje in do konca septembra vam podarimo svetovalno uro — praznujte z nami! #25