Odnosi z javnostmi nekoč in danes

Splača se ciljati lokalno
Če smo vpleteni v lokalno skupnost, naše podjetje uporabniki hitreje prepoznajo. Ko je podjetje vključeno v lokalne projekte (z družbeno odgovorno noto) in je prisotno v lokalnih medijih, lažje doseže ciljno publiko oziroma svoje kupce.
Ostati konsistenten in transparenten v eksterni komunikaciji
Konsistentnost in iskrenost sta ključ za pridobitev zaupanja v podjetje in blagovno znamko. Konsistenca pomeni, da podjetje enako komunicira na vseh kanalih sporočanja, da je v komunikaciji do svojih uporabnikov transparentno. Prisluhniti moramo tudi željam uporabnikov in biti prilagodljivi.
Vključiti kreativne in drugačne pristope
Tukaj je predvsem odvisno od ciljne skupine in panoge, če so to mladi, sta komunikacija v medijih in izbor medijev prilagojena njim. V podjetju je dobro sodelovati medgeneracijsko, temu primerno iskati ideje in navdih za nov PR projekt. Na pozabite na trajnostno, vključujočo in družbeno odgovorno noto, saj bodo te teme v prihodnje še bolj zaželene tudi na našem trgu.
Moč besede
Iskati in izbrati morate primerne besede, ki bodo dobro predstavile vaše podjetje, blagovno znamko ali organizacijo. Biti bolj strateški pri iskanju sporočil, ki navdihujejo. Da ne ponavljamo napak, je dobro narediti refleksijo tega, kar smo se naučili v prejšnjem letu, s poudarkom na načrtovanju kriznega komuniciranja, ...
Oblikovati strategijo sodelovanja z vplivneži
Pomembno je, da podjetje izbere osebo oziroma osebe, ki bodo dobro predstavite vašo blagovno znamko, ki bo skladna z vašo podobo in bo sposobna predati želeno sporočilo vašim kupcem.
Za konec še ključni komponenti: vztrajnost in strategija
Izbor vsebine, ki je povezana z vašim podjetjem, naj bo optimističen. Zavedati se morate, da je gradnja medijske podobe dolgotrajen proces, ki ga oblikujemo več let s strategijo, ki se prilagaja spremembam časa in različnim okoliščinam.
👉 Za pomoč pri ustreznem tržnem komuniciranju nas pokličite ali obiščite v Mestu komunikacij, IR IMAGE d.o.o., Medvedova ulica 25, 1241 Kamnik.