marketing in oglaševanje

Odnosi z javnostmi nekoč in danes

mesto komunikacij 25 let IR IMAGE

Odnosi z javnostmi nekoč in danes

Si predstavljate svet odnosov z javnostmi brez iskalnika Google, družbenih omrežji, spletnih portalov in brez elektronske pošte? Tak je bil medijski prostor pred 25 leti, v tem svetu je vladal tisk, TV in radio. To je bil čas, ko so se medijska sporočila pošiljala po faxu, ki jim je sledil telefonski klic, da je naslovnik preveril, če je pošiljka res prispela. Danes je medijski svet drugačen, še posebej z vidika komunikacijskih kanalov, ti se množijo s svetlobno hitrostjo in nam ponujajo morje informacij na dosegu roke. Zato moramo biti danes še toliko bolj strateški pri oblikovanju dobre komunikacije. Kako zastaviti dobro strategijo odnosov z javnostmi, ne da bi spregledali današnje trende?
Primer PR iz leta 1997 v Kamniških novicah
Primer PR iz leta 1997 v Kamniških novicah.

Splača se ciljati lokalno

Če smo vpleteni v lokalno skupnost, naše podjetje uporabniki hitreje prepoznajo. Ko je podjetje vključeno v lokalne projekte (z družbeno odgovorno noto) in je prisotno v lokalnih medijih, lažje doseže ciljno publiko oziroma svoje kupce.

Ostati konsistenten in transparenten v eksterni komunikaciji

Konsistentnost in iskrenost sta ključ za pridobitev zaupanja v podjetje in blagovno znamko. Konsistenca pomeni, da podjetje enako komunicira na vseh kanalih sporočanja, da je v komunikaciji do svojih uporabnikov transparentno. Prisluhniti moramo tudi željam uporabnikov in biti prilagodljivi. 

Vključiti kreativne in drugačne pristope

Tukaj je predvsem odvisno od ciljne skupine in panoge, če so to mladi, sta komunikacija v medijih in izbor medijev prilagojena njim. V podjetju je dobro sodelovati medgeneracijsko, temu primerno iskati ideje in navdih za nov PR projekt. Na pozabite na trajnostno, vključujočo in družbeno odgovorno noto, saj bodo te teme v prihodnje še bolj zaželene tudi na našem trgu. 

Moč besede

Iskati in izbrati morate primerne besede, ki bodo dobro predstavile vaše podjetje, blagovno znamko ali organizacijo. Biti bolj strateški pri iskanju sporočil, ki navdihujejo. Da ne ponavljamo napak, je dobro narediti refleksijo tega, kar smo se naučili v prejšnjem letu, s poudarkom na načrtovanju kriznega komuniciranja, ... 

Oblikovati strategijo sodelovanja z vplivneži

Pomembno je, da podjetje izbere osebo oziroma osebe, ki bodo dobro predstavite vašo blagovno znamko, ki bo skladna z vašo podobo in bo sposobna predati želeno sporočilo vašim kupcem. 

Za konec še ključni komponenti: vztrajnost in strategija

Izbor vsebine, ki je povezana z vašim podjetjem, naj bo optimističen. Zavedati se morate, da je gradnja medijske podobe dolgotrajen proces, ki ga oblikujemo več let s strategijo, ki se prilagaja spremembam časa in različnim okoliščinam. 

👉 Za pomoč pri ustreznem tržnem komuniciranju nas pokličite ali obiščite v Mestu komunikacij, IR IMAGE d.o.o., Medvedova ulica 25, 1241 Kamnik.