Estetski in tehnološki preskok v oblikovanju in oglaševanju od leta 1996 do danes
Se še spomnite trendov v dizajnu leta 1996? Kakšni oglasi so nas takrat obkrožali? Bi dizajn 90-ih pil vodo še danes?
Ročno izdelani kolaži, risbe in napisi, raztrgani robovi, zmečkane in umazane podlage – vse te »napravi sam« tehnike predstavljajo vizualni kaos estetike leta 1996. Uporaba živih barv, abstraktnih oblik in zaobljenih, neserifnih pisav, kot je »zloglasni« Comic Sans. Glavna vodila 90-ih pa sta bila vsekakor neupoštevanje standardnih pravil in eksperimentiranje z grafičnim oblikovanjem.
Si predstavljate čase postscripta davno, davno pred »iznajdbo« formata PDF? Pa škarjice, papir in repro kamero? Pa nevarnost, da vas požre sabljasti tiger, ko nosite filme v tiskarno?
Včasih so dolgotrajni procesi od oblikovalca zahtevali ogromno raznovrstnega tehničnega znanja – no, saj ga danes tudi, le da se večina dela opravi na računalniškem zaslonu. Nepredstavljivo je, kakšne preglavice je včasih oblikovalcu povzročal najmanjši popravek grafike, saj je že samo čakanje popravljene slike na zaslonu terjal svoj čas (in živce :P). Poleg oblikovalskih veščin pa je pomembno, da oblikovalec razume pomembnost uporabniške izkušnje in kakšna je njena dodana vrednost, če jo le zna s pridom izkoristiti.
Kaj pa vi? Uspešno komunicirate s ciljnim občinstvom? Imate dobro zastavljeno celostno vizualno podobo vašega podjetja? Za ustrezno pozicioniranje svoje znamke na trgu in bolj profesionalen pristop nam pošljite povpraševanje na info@ir-image.si in do konca junija vam podarimo svetovalno uro — praznujte z nami!
P.S. Preverite spodaj, kaj smo ustvarili za našega novega naročnika. Za več ostalih referenc kliknite tukaj.