Eden za vse in vsi za enega
Že od vsega začetka smo imeli v DNK agencije IR image zapisano, da bomo komunikacijska agencija polnega servisa. Probleme naših naročnikov smo vedno reševali skupno s prepletanjem med kreativnim, vsebinskim, oglaševalskim in medijskim oddelkom.
Naš moto je vedno bil eden za vse in vsi za enega. Le tako lahko uspešno v roku zaključujemo različne projekte. Svet se vrti naprej, mi se vrtimo z njim in za naše kliente – če verjamemo v njihove vrednote in dobre namene, tudi okoli svoje osi. Že 25 let. Povedano po domače, se za dobrobit naročnikove blagovne znamke postavljamo tudi na glavo. Predpogoj pa je, da tej blagovni znamki zaupamo in imamo s tem klientom odlične dolgoročne poslovne odnose.
Pristnost, transparentnost, poštenost, korektnost, varnost zaposlenih, medsebojna pomoč, pomoč ljudem oz. skupnostim, ki to potrebujejo, je le nekaj vrednot, ki nam pomenijo osnovo za naše delovanje. Le vizije in motivi, ki imajo vrednote, ter iskreni, pristni interesi so tisti, ki nas ženejo naprej. Potem imamo lepo zgodbo, dober namen in veselje. Napisali in izdali smo tudi knjigo z naslovom Knjiga Modrosti, kjer smo zaposleni opisali svoje vrednote, ki jim sledimo pri svojem delu.
Osebno mi pomeni največ, da po 30 letih dela v oglaševanju še vedno z veseljem pridem v pisarno in uživam ob nenehnem odkrivanju našega poslanstva ter lahko spodbujam sodelavce, da so motivirani in srečni na delovnem mestu. Pri izbiri novih prebivalcev Mesta komunikacij IR image nam je pomembno, da naš novi someščan začuti vrednote, kulturo in vizijo, ki jih zagovarja naše Mesto in jih živimo vsi prebivalci. Danes nas je točno 12 rednih in veliko začasnih prebivalcev. Zakaj točno 12? Vsi vemo, koliko jih je bilo na Jezusovi zadnji večerji in kaj se je potem zgodilo.
Timski duh, volja, znanje in sanje …
Težko je v nekaj stavkih zajeti vse ključne stvari, ki smo jih gradili 25 let. 🙂 Že sam začetek samostojne poti je bil neke vrste prelomnica. Ustvarjanje večjih zgodb za različne blagovne znamke, različne medije, brez omejitev, vse to je dajalo upanje ter zagon.
Sodelovanje z večjimi naročniki nam je širilo obzorje, pridobivali smo izkušnje ter nova znanja in postajali smo samozavestnejši. Seveda ne moremo mimo leta 2008, ko je udarila gospodarska kriza. Danes lahko rečem, da sem zelo ponosen na poslovno odločitev, da v času krize kljub težkim razmeram nismo odpustili niti enega sodelavca. Verjeli smo, da smo skupaj najboljši in da se bomo vrnili na pot uspehov. Posebna prelomnica pa je zagotovo tudi pandemija, ki nam je postavila velike izzive, ki nas pestijo še danes. Ker smo enoten in fleksibilen tim, smo se uspeli hitro prilagoditi razmeram in zato z veliko truda ter potrpežljivosti še vedno lahko ustvarjamo, čeprav v omejenem obsegu. Seveda pa smo se iz tega veliko naučili …
Torej, ni bilo vedno lepo, večkrat je bilo tudi težko. Dosegli smo določene cilje, a svojega poslanstva še nismo končali. Imamo voljo, imamo znanje, imamo sanje in imamo priložnost, da jih uresničimo. S takšno ekipo, ki verjame, ki si upa, ki deluje usklajeno, sem prepričan, da je še veliko prostora tako za osebno rast kot tudi za rast naših naročnikov, da jih popeljemo do še večje prepoznavnosti ter uspehov.
Ključni izziv naše agencije ostaja povezava vsebin tako z digitalnimi kot tudi s klasičnimi mediji, osnovni moto pa kreiranje uspešnih zgodb za različne blagovne znamke. Ob tem pa bomo poskrbeli, da bomo svoje bogate izkušnje prenesli na mlade kadre, ki nas peljejo v digitalno obdobje.
Na koncu bi se ob tej priložnosti v svojem in Matjaževem imenu zahvalil v prvi vrsti odlični ekipi, čisto vsakemu sodelavcu posebej, saj brez vrhunskega timskega duha ne bi bilo vseh teh uspehov. Ponosen sem, da lahko ustvarjam z vami! Svet se vrti naprej. Da se mi lahko vrtimo z njim že 25 let, se moramo zahvaliti tudi našim zvestim poslovnim partnerjem. Hvala vam za vaše zaupanje.