Bodite strokovnjak, ki sodeluje s strokovnjakom.

mesto komunikacijNaše zgobe

S starimi načini do novih rezultatov? Nikakor ne!

oglasevalska_agencija
Samo Skvarča
Direktor projektov

»Problemov nikakor ne moremo reševati z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo te probleme ustvarili,« je dejal slavni Albert Einstein. In če je kdaj pravi čas za prevetritev naših načinov razmišljanja in delovanja, potem sedaj ni zgolj pravi, temveč skrajni čas! Če želimo iz razmer, v katerih smo se znašli, ko so se vse sfere življenja, tudi gospodarstvo, čez noč ustavile, potem moramo nujno spremeniti stare načine razmišljanja. Za začetek z razbitjem nekaj mitov, ki obletavajo komunikacijske agencije kot slabe šale.

Ampak najprej zgodba. V začetku letošnjega leta sem se udeležil odličnega seminarja v povezavi z orodjem linkedIn, na katerem sem dobil veliko znanja in novih idej, končal pa se je z mojo obljubo, da bom pridobljeno znanje uporabil in začel redno objavljati na linkedInu. Kaj mislite, kaj se je zgodilo?

Prav imate. Objavil nisem ničesar. Pa čeprav prihajam iz foha in se vsakodnevno srečujem s podjetji, ki jim zmanjkuje časa ali energije. Pa ne samo za objave na linkedinu in ostalih družbenih omrežjih, ampak tudi za klasično oglaševanje in marketing. Zveni znano? 

Vsakič, ko pridem na sestanek v podjetje, ponavadi srednje veliko, kjer vse marketinške aktivnosti vodi direktor ali vodja prodaje, sem najprej žrtev najbolj slovenskega izmed poslovnih predsodkov – na suho nam hočete izpuliti denar! Ali po domače – če bodo marketing predali v roke naše komunikacijske agencije, bodo to tudi drago plačali. Zato je skrajni čas, da razbijemo nekaj mitov v zvezi z delom komunikacijske agencije.

Ne bodite mačeha svojemu otroku: lahko ste strokovnjak na svojem področju, lahko ste odličen prodajalec, lahko ste najboljša poslovna asistentka na svetu … a vse troje hkrati? Zato sem prepričan, da svojemu podjetju ne nudite najboljšega, kar bi mu lahko – niti na svojem osnovnem niti na komunikacijskem področju. Dolgoročno to pomeni stagnacijo oziroma nazadovanje vašega podjetja.

Čas je denar: tale stavek čivkajo že vrabčki, vam pa očitno še vedno ni mar. Usmerite svojo energijo in čas v poslovanje podjetja oziroma tiste aspekte, pri katerih ste odlični, in tako ustvarite boljše poslovne rezulate. To je vaša najbolj pomembna naloga.

Narobe svet: v visoki sezoni se nimate časa ukvarjati z marketingom, ampak ravno takrat bi se morali nujno ukvarjati prav s tem. Ko je sezona, je vse na višku, ne samo tisti aspekti, ki jih vi (časovno in energijsko) zmorete. V mrtvi sezoni se intenzivno ukvarjate z marketingom, vednar neposrednih učinkov ne zazanate, saj je … mrtva sezona! Vaš zaključek – marketing ne deluje. Ni res, vaš način ukvarjanja z marketingom ne deluje!

Bodite strokovnjak, ki sodeluje s strokovnjakom.