Zgodbe in rokavi

mesto komunikacij Naše zgobe

Kreativa kot kraljica marketinga

ir-image_komunikacijska_agencija
Anja Čala

Povleči novo zgodbo iz rokava. Mačji kašelj! Gre res tako hitro? Ali obstaja enoten recept, kako se lotiti kreativnih zamisli in rešitev, ki marketinški kampanji vnesejo dušo? Preden se potrdi zadnja ideja za kreativno rešitev, se pojavi tisoč in eno vprašanje. 

V 4 korakih do kreativne zamisli

Sestavine: moka, jajca, mleko …? Žal ni enotnega recepta, kako priti do odlične kreativne zamisli, saj je v nasprotju z matematiko tukaj več pravilnih rezultatov. Kreativa nam omogoča nešteto možnih idej, rezultatov in ciljev. Kreativa ne pozna meja in vesolje je njena meja. Od tod tudi izhaja beseda kreacija – stvarstvo, ustvarjeno. V marketingu pa je njena meja malo bolj jasna – budžet, budžet in še enkrat budžet. Z drugimi besedami, marketing je ustvarjanje v okviru proračuna. A dobre zamisli, kadar jim zrastejo krila, lahko poletijo tudi onkraj finančnih okvirjev. 

Rojstni kraj kreative 

Enotnega recepta res ni, lahko pa opišem svojega. Ko se lotim novega projekta, promocije blagovne znamke ali produkta, najprej seciram vsako »koščico«, ki mi je na voljo, in se potopim do zadnjega atoma. Kako to storim? Raziščem vse o projektu, kar ponuja znani stric G, in izhodišča, ki jih pripravi naročnik. Tukaj je ključna prava mera radovednosti. Ko radovednost malo popusti, sledi drugi magični korak – vzhajanje testa. Vzhajanje? Prav ste prebrali, med procesom vzhajanja se namreč rodi največ zamisli. Mogoče kakšna tudi tam, kamor gre še cesar peš. 

Ideja, ki premika gore

Ko se kreativna ideja uresniči v materialni obliki in zaživi v oglasu, se lahko vprašamo: Ali je naša ciljna skupina slišala, razumela in ponotranjila sporočilo oglasa? Verjamemo, da lahko z dobro zgodbo premikamo tudi gore! Včasih prav oglasi vplivajo na drugačno razmišljanje in povod za spremembe. Odmev oglasa je lahko večji, kot smo si zamislili. Na koncu ne pozabite, da je svoboda ključna pri ustvarjanju kreativnih idej. Ali kot je ubesedil že sloviti Picasso: »Vse, kar si zamislite, je mogoče.« Zato razprite krila in pustite prosto pot vaši ustvarjalnosti, saj nikoli ne veste, kam vas lahko ponese …